Lihat lah bintang malam .

Haha , aneh sungguh tajuknya kan ? kan ? Okay rakan rakan sekalian , malam semalam aku pergi makan malam dengan family ayah aku , bapak sedara aku belanja , tapi tak lahh makan besar kat hotel hotel tuh , just makan kedai makan yang selalu family aku pergi , Tapi seronok lahh sebab orang belanja kan . :D

Siap siap untuk berambus ke kedai makan . 

And macam biasa aku punya faveret makanan , kat mana mana kedai sekali pun . NASI GORENG CINA . Haha simple kan ? Minum milo ais , Memang jimat ibu dengan ayah aku dapat anak macam aku neh :D
Then makan satay . Sedap sedap . Mungkin korang tak dapat detect apa yang special entry aku neh , hehh takpe , memang tak nak bagi korang detect pun :p

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger