Happy Birthday Liyana !

Birthday party yang sederhana neh dah lama dirancang oleh aku dan Shkiyn Zahed , maaf lahh kalau selama neh kau terkecil hati bila kami sering berduaan , semuanya untuk kau lahh sayang :') . Maafkan Almuzi sebab minta nombor phone aku dari kau . Hehh , kau cemburu sangat kan ? Tapi semua itu untuk kau lahh sayang :') . Terima kasih jugak pada kau sebab bawak aku pergi Mydin untuk beli tepung kek . Aku tipu kau , aku cakap mak aku suruh beli sebab nak buad kek untuk jiran . HAHA . Maaf tau !

Maaf jugak sebab tipu kau , cakap kat rumah Chaie ada makan makan buad doa selamat semua . Okayy , kami tipu . Ampun ! :D . Kau tahu ? Masa bungkusan yang Almuzi hantar tuh sampai , aku rasa nak menangis sebab aku nampak yang dia betul betul sayangkan kau . Aku happy kau tahu tak ? Aku happy bila ada orang yang boleh buad kawan kawan aku bahagia .

Masa aku sampai tadi , aku betul betul takut , aku takut kalau sambutan tak meriah , aku takut sebab kalau kalau kau tak happy dengan semua yang aku sediakan . Sebab aku tak da duit lahh , susu pekat pun Shkiyn yang sponsor . Aku pulak buad topi birthday yang tak cukup sifat tuh . HAHA . Memang tak senonoh . Nasib baik lahh korang semua kata kek yang aku buad sedap , kalau tak maybe aku dah menangis tanpa menghiraukan sesiapa pun . HAHA !

Walau macam macam kesulitan dalam merancang semuanya , Alhamdulillah , party tuh superb best pada aku ! Aku rasa dihargai sangat sangat ! Wuuhuu ~ Thanks to Shkiyn , Chaie , Mak Chaie , Eyffa , Amira , Mazia , Hafiz (Mox) , Faiz , Anwar , Fika dan terutamanya LIYANA KAMARULZAMAN ! Happy Belated Birthday sayang , seronok dapat peluk kau tadi . Hehe :p

Dan aku rasa birthday party neh tak lahh kebaratan sangat kan :D HAHA ! Acara tiup lilin takda , baling baling tepung takda (jimat cermat membawa berkat) . Siap makan Mee Rebus mak Chaie lagi , Sedapp ! Thanks Mak cik ! Love youu !

Thanks lahh sebab suka video tuh , kalau ada masa aku upload okayy .




Maaf gambar bukan pakai DSLR Canon mahupun Nikon . Just Holga . HAHA !


2 comments:

lyana kamarulzaman said...

hehee. terima kasih sayang :')
lebiuu <3 sory cemburu sangat aku ni.. :'p
aku happy sangat harini..terima kasih taw =)

♥ Chilleos Tercomel ♥ said...

hehe . okayy samasama sayang . lebiuu too . muah !

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger