25 Things Random Giveaway by Penmerah.com




Chakk ! Aku join something yang menyeronokkan neh , korang tak teringin nak join sekali ke ? Cuba klik banner di atas , confirm ! korang akan rasa teruja yang teramat sangat ! 
Ini pun first time aku join giveaway giveaway neh , ada seorang gadis yang tag kat aku , alahai terharu sungguh ! Terima kasih kepada Sis Iemah yang sudi tag kat aku untuk join acara di atas . Hehe :p

So , aku dengan hati yang berbunga rafflesia berharap dapat lahh cenderahati yang nak di Giveaway oleh Pen Merah . Ngee ~

Erm , Pen Merah suruh tag 3 orang tapi aku tak tahu nak tag sapa . So , aku nak buad pengumuman SEMUA KAUM BLOGGER MARI LAH JOIN ! YEAH !

Terutama sekali kawan baik yang paling baik :

Blogger yang comel 




No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger