1st Contest from PRECIOUSFITTNG

Assalamualaikum . izinkan saya menggunakan kata ganti diri aku . Baik baik sedang aku berBlogWalking , aku terjumpa satu contest . Hadiah boleh tahan lahh . Cute blouse ! :D

Kalau korang nak join , korang follow blog PRECIOUS FITTING . 

Okayy here we go . Why I Love That Person ?


Aku yang bertudung chocolate nyum nyum ! Diikuti dengan Liyana dan Effa .
Gamba yang comel neh diambil menggunakan Webcam hot aku pada Party Hari Jadi Nur Liyana .
Diorang neh la kawan kawan yang paling aku sayang . Sebenarnya ada seorang lagi tapi takda dalam gamba . Huhu . Maaf Shikin ! Diorang memang SAHABAD terhebat yang pernah aku ada dalam dunia neh . Kami berbeza sebab tuh kami bersama . Check this out !

Why I Love Them ?

Kenapa aku sayang diorang sangat sangat ? Aku dah anggap diorang macam keluarga , atau mungkin kembar . Cubit peha kiri peha kanan terasa . HAHA . Kami semua mula rapat waktu tingkatan 4 di Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Katil . Kami berempat mempunyai karakter yang berbeza , sangat berbeza ! Tapi sebab kami berbeza lahh kami dapat bersama . Kalau otak kami sama , rasanya kami tak kan kekal sehingga ke hari ini . 

Shikin seorang yang genius ! Aku , Liyana dan Effa boleh dikategorikan sebagai sama level jeh . Kehidupan kami setiap hari berlangsung dengan gembira . Kalau duka mesti berkongsi , nasihat menasihati . Itulahh kami ! Kami pelajar Technical Engineering . Balik lambat . Tapi kami sentiasa bersama . Walau penat macam nak mati sekali pun , kalau kami dah berjumpa , kami pasti rasa happy sangat lahh ! 

kalau salah satu daripada kami berempat yang tak datang sekolah , perasaan pertama yang muncul RISAU . Bila lama tak jumpa kami akan rasa RINDU yang teramat sangat lahh ! Kadang kadang rasa hidup neh tak lengkap tanpa mereka .

Mereka semua jantung hati aku yang mendapat ranking teratas . Aku sayang diorang . Dengan diorang lahh aku kenal erti SAHABAD . Selepas kenal diorang lahh aku sedar yang dunia neh sebenarnya akan gembira dan tersenyum jika hadirnya SAHABAD . Mempunyai SAHABAD yang hyperactive macam diorang membuatkan hidup aku selalu berbunga bunga dengan senyuman yang tak pernah lekang dari bibir . 

Aku sayang korang !
SAHABAD TILL THE END 

tag :




 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger