Selongkar lahh

Petang yang suam suam air suam warung Pak Enal , aku selongkar laci lama aku . Aku jumpa macam macam tapi satu neh jeh yang buad aku nak menjerit , happy gila bila nampak benda neh .


Kad raya dari kawan baik aku masa darjah 5 , kitorang memang rapat yang teramat sangat . Macam couple pun ada , siap tukar tukar gambar . Kitorang ada rantai yang sama . Syiok gila ! Kitorang 'Clash' sebab masa naik darjah 6 , aku dengan dia terpisah kelas . Then dia tuduh aku dah tak hiraukan dia . Dia kata aku sibuk hal aku , dah tak peduli pasal dia *Macam couple kan kan :D
Hari tuh dia ada pindah sekolah aku , memang excited habis aku tengok dia . Tapi sekejap jeh , then dia pindah . Aku pun tak tahu kat mana . Harap harap dapat lahh jumpa lagi .

P/S : Nur Ain Roszainol , aku rindu kau lahh . Nanti datang lahh rumah aku , aku tak pindah rumah pun . Hehe . Love you lahh ! Muax !

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger