Sakit Mata

Heewee ! Semalam malam aku tengah syiok syiok bercanda dengan Muhamad Hanafi . Suddenly jeh aku rasa pedih pedih mata neh , susah nak buka . Then pegi la tengok kat cermin . Mak aihh ! Merahh woo ! Aku dengan perasaan yang sedih pun pergi kat Hanafi . Dia tengok mata aku , then dia suruh tido jeh . Haih , aku pun tido la dengan gemilangnya . HOHO ~

Nampak gembira kan ? HAHA !

Bangun pagi aku straight tengok encik Mirror . Hehh , sama jeh . Aku malu sangat nak pergi sekolah plus memang pedih mata aku tuh . Rawrr ! Ayah aku nak pergi hantar adik aku pergi sekolah . Hehh , aku dengan bangganya nak ikut sekali . wee ~ Masa dah siap siap tuh , aku keluar . Ibu gelak kan aku . haihh , geram geram . Mata bengkak . LOL :D


Then , dah hantar adik , aku pergi klinik . Ehem ! dengan bangganya aku nak bagitawu . Tadi aku berjaya mengurus diri sendiri kat klinik . Alone ! Hee ~ Ayah aku hantar jeh , then dia pergi kerja . Ngohh . Tapi part nak ambil no untuk ubad yang failed tuh . Aku tengok jeh benda alah tuh sampai ada abang comel kat belakang aku cakap . "Dik , tekan jeh button F tuh , nanti keluar lahh" . Aku sambil tersengih pun buad lahh macam tuh . Then duduk . Wee . 

Masa check up tuh , doktor tuh tanya sakit apa , aku dengan slow dan ayunya menanggalkan miss kacamata rabun aku tuh seraya berkata "sakit mata :)" . Tetiba je , doktor tuh gelak . Aku tanya kenapa , dia gelak lagi . Hehh , nak kena tampar ke apa ? ! Rawrr ! . Aku tanya lagi , dia jawab "Pagi neh ramai tol yang sakit mata , belah kiri lak tu . Macam adik lahh . Dejavu betul " 

Muka aku terus jadi lebih kurang macam neh |=,=| HAHA ! Okayy doktor ! Grr !
Sekarang mata aku dah okayy . Dah rupa manusia dah . Alhamdulillah .


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger