Merentasi kawasan

Assalamualaikum semua dan khas sekali untul LIYANA KAMARULZAMAN ! Entry kali ini amat dinanti nanti kan oleh Cik atau mungkin beliau lebih suka jika digelar Puan . HAHA ! Okay Liyana , Entry neh khas untuk kau , aku dah tak sanggup nak dengar kau cakap "Ben , dah buad entry pasal gambar hari tuh ?" Kau menghantui hari hari ku Liyana . Huu ~ Without waste our time . Aku start ye . .

Alkisah . KAMI (Aku dan Liyana) pergi beraya beberapa minggu yang lepas . Dan sebelum bertolak si Kemal . Kawan aku yang jiwang , nak ikut juga . Aku okay jeh . Aku tak kejam okay ! Korang semua tahu kan yang baru baru ini aku dapat sebiji phone yang ada kamera . Tak vogue mana pun . Tapi okayy lahh :D 
So , aku mengambil kesempatan ambil gambar kami .

Aku lahh si hantu bonceng :D

Neh baru lepas balik rumah Haffiz Azfar a.k.a Sepah . Nampak tayar motor sikit kat depan tuh ? Itu motor LC kawan aku . Si Kemal . Kerek laju nau la motor dia :p cehh ! 

Erh , entry yang lengkap penuh dramatik untuk LIYANA :) 

Adakah saya lupa sesuatu ? 


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger