Haihh .

Hari raya keempat aku pergi Seksyen 24 kat Shah Alam , mak cik aku punya mentua masuk ward ICU . Time aku sampai tuh memang semua orang mata merah merah laa , menangis . Aku relex jeh , maybe sebab orang tuh takde kena mengena dengan aku kot . Aku sampai situ , aku duduk diam diam . Yela , even tak sedih kita still kena hormat orang lain kan :)

Tapi aku neh bukan boleh duduk diam , lagi lagi sejak handphone dah ada camera neh . HOHO . Apa lagi , aku dok jauh jauh dari kaum kaum tuh semua . Then aku snap snap . Meyh tengok .





 cantik kan handphone pemberian ibu aku tuh . HAHA . Okayy lahh tuh . dari takde . kan kan :)


 tak edit , nampak parut jerawat aku kat pipi . ngahaha !

Balai raya

Kacang botol :D


Sebelum bertolak pulang ke Melaka






Haha , ada macam macam lagi yang aku buad kat rumah nenek aku tuh . Nanti aku cerita okay :)


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger