Beberapa hari yang lepas .

Hehoyy semua ! Continue of  "Adakah aku terlupa sesuatu?"  , sebelum aku terlupa sesuatu tuh baik aku buad dulu . Tak baik kan tangguh tangguh kerja ? :D

Liyana Kamarulzaman yang cute miut

Beberapa hari yang lepas aku webcam dengan dia . Syiok habiss lahh ! Snapshot jeh . Bukan buad apa pun . Haha ! Sesungguhnya anda amat comel Liyana ! Geram aku tengok . Tumbuk kang ! :p

Korang tak nak tanya pasal Trial aku ke ? HAHA !
Tak nak tanya pun biar lahh aku yang cerita . Trial aku amat amat amat hancur hancus lebuss !
Tapi ade perkembangan sikit kot . Kot lahh kan . Aku pun tak tahu .
Hari tuh belajar Addmath dengan Shkiyn . Memang tekun habis ! Dari petang sampai malam , then tido kejap . Sambung study pukul 3 pagi . Kalau tak dapat 20 ke atas markah Addmath aku , memang sia sia lahh aku kena marah dengan Muhamad Hanafi busuk aku tuh . Auw auw *dah baikbaik dengan dia lah :)

kembali ke topik asal . Haha , Lana Lana Lana . Muax ! Love you Lana ! 

#Sekian #
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger