Selamad Selamad

Hai hai ! Sini ada kad raya paling pemalas untuk korang semua !

*klik gambar untuk tumbesaran melampau :D

Maaf kalau tak cantik , tapi ini bukan untuk dinilai , just nak bagitahu isi kandungan mintak maaf aku jeh . Tak nak maafkan sudahh . Tak kesahh :D

Okayy , kebetulan tahun ini kita beraya sekali dengan Hari kebangsaan Negara kita . So , dalam beraya tuh ingat ingat lahh dengan pejuang pejuang tanah air yang berkorban ntuk negara kita . Negara kita bebas , yah ! bebas dari PENJAJAH NYATA . Ade penjajah ghaib ke ? HAHA . Aku tak tahu nak letak nama apa . So letak jela PENJAJAH GHAIB untuk bangsa bangsa luar yang berjaya menjajah minda kita . Kita semua harus akui kebenaran itu . HARUS ! So , berusaha lahh membebaskan diri sendiri dari dijajah termasuk lahh aku sendiri , huahaha !

Sekarang kita story about perkara yang membimbangkan sikit , apa dia ? jeng jeng jeng ! seminggu selepas raya . .

TRIAL SPM !

takut tak takut tak ? HAHA . Okayy aku dan rakan rakan , seperti biasa lahh , tak penah kesah . Tapi bila fikir berjuta juta kali . Takut juga . Yelahh , even nama dia TRIAL tapi dia still ada sangkut paut dengan SPM sebenar .Cikgu cikgu dan terutamanya Ibu dan ayah dah banyak kali berpesan 
"Bila nak belajar ? tak nak LULUS ke ?"
Nampak ? harapan aku yang diharap kan oleh semua orang cuma LULUS . LULUS . LULUS !
Aku ada 10 subjek . Memang perit lahh aku nak hadap . Aku tak drop  apa apa subjek , sebab cikgu tak galakkan . So nak tak nak kena hadap lahh 10 subjek yang meggerunkan tu . 

Tengok aku dah melalut .
Err , Selamad Hari Raya ey semua ! peace !


2 comments:

ZWAN SABRI said...

Slamat Hari Raya.. and good Luck untuk trial SPM n SPM sebenar.. raya kali ni kena raya dengan buku la jawabnyaa.. HAHA


MySuaraBlog: Segmen Di Mana Anda Beraya Tahun Ini Bersama Phat Corner

Hana Maru said...

wuu wuu ~ HAHA . ape boleh buad m nasib ~ thanx :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger