Pabila kebosanan

Bila bosan atau maksud sebenarnye TAKDE KEJE . Perempuan biasenye suke buad keje macam yang aku buad neh . Ape aku buad ? Hehh , neh la keje aku

Snap gune webcam , perasan comel , bajet hot . AHAHA .

Nampak muke aku yang menggerunkan tuh tak ? Hee , actually , nampak bodoh . HAHA ! * erhh , ape neh kutuk diri sendiri ? ! * . Yoyy girlss ! korang rase lelaki suke tak buad keje neh bile bosan ? Jarang pulak jumpe , kecuali lelaki yang JAMBU , kebanyakannye di Facebook , klik untuk sign up . :D

Lelaki Jambu ? hurm , ade tuh yang Jambu macam Korean , memang stylo habis . Berduyun si gadis meng'add' , dan kebanyakkan yang Jambu neh , jarang nak tengok diorang neh IN RELATIONSHIP , tamo tunjuk or memang tak de ? entahh laa yop ~

Kalau tamo tunjuk , ade sebab lahh tuhh . Tapi kalau yang tak de tuh ape cerite pulak ? Gay ? Oh ! Harap harap tidak ! Erh , yang Jambu macam Korean tuh aku tak kesah sangat . Tapi yang Jambu macam perempuan ? erhh ! tolongg lahh geli den ! 

Mari cerite sikit pasal Facebook


Kalau bukak laman sosial Facebook tuh , korang boleh jumpe macam macam orang . Pondan , pengkid , lembut lembut , menyamar , bajet hot , gediks nak pengsan , jiwang tak tentu pasal , sempoi , suke bermadah , malang tiap tiap hari . . huft ~ semue ade lahh . Secare jujur , aku tergolong dalam "Suke hati aku lahh nak jadi ape pun" HAHA ! Ade tuh , bile couple , tayang tayang . . I love u lahh ape lahh (aku lahh tuh , tapi tak over !) . Bile putus /clash/break . . pergh mak aihh ! Maki makian dari negare mane entah , keluar berdezupp ! 


Ade pulak yang menawarkan diri tuh SINGLE ! Kalau lelaki konpem aku tak kesah , tapi , haihh PEREMPUAN sibuk sibuk buad status gediks cari jejake . Aku tak pernah buad ey , percaya lahh ~ hee 

Dari Facebook lahh aku kenal macam macam jenis orang . Sombong , peramah semue lahh ! 

Papai ~


2 comments:

ZWAN SABRI said...

tula pasai.. bila on9 FB, macam2 ragam kita dapat jumpa.. HUHU


MySuaraBlog: Lelaki Pun Kena Kanser Payudara

Hana Maru said...

kadang kadang meluat pun ade . haha

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger