Luahan hati yang terpendam


Heyyoo ! erm , agak agak ape yang aku pendam ? hehh , actually . . aku rindu arwah kakak :'( Rabiatul Adawiyah . Tak tawu lahh kenape lepas solat isyak tadi aku teringat kat dia . Aku teringat kawan kawan aku yang ade kakak , nampak best sangat . Yelahh , boleh pinjam baju kakak , keluar same same . Kalau ade masalah boleh cerite , tapi aku . . haishh , sedih sangat sangat . Kenape kakak tinggal kan Ika ey ? Even Ika tak penah tengok kakak , Ika tawu kakak baik . Kakak , Ika rindu sangat dengan kakak . . Ika jeles sangat tengok kawan kawan Ika ade kakak , Ika nak kakak jugak macam diorang . Ika ade adik jeh kak . . tuh pun lelaki , rapat memang rapat , tapi tak kan semue masalah nak cerite kat dia kan ? :( Kenape kakak pergi tinggal kan Ika ? Kakak , hari tuh Ika cakap kat ibu pasal neh , Ika cakap Ika nak kakak , tapi ibu diam . . then ibu menangis . Kalau kakak hidup , kakak sebaye dengan kakak Effa , hehe mesti best . Nanti kite keluar same same pergi jalan jalan . . :') tapi kakak dah bahagia kat sane . . Ika nak buad macam mane lagi ? Rindu kakak . . :'(

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger