Terkandas bersama saya :D

Liyana Kamarulzaman artis yang sedang meningkat naik sekarang . . tawaran berlakon ? Tak payah cerite lahh memang full . Nak jumpe pun sekala sekali jehh . Sebab tuh hepi sangat nak cerita pasal dia neh . Hari tuh tengah jalan jalan dalam sekolah , tetibe nampak dia neh , tengah shooting beb ! Drama baru katenye , tajuk nye 'Sekolah ku hampir roboh' gempak habes tajuk dia . . bulan 8 neh keluar kat Astro Ceria . Sambong sambong , then aku pun tegur lahh dia . . Sembang punye sembang dia kate dia tak de transport nak balik rumah . Aku neh kesian lah tengok dia , aku pun ajak dia naik Mini Cooper aku . Aku kate nak hantar sampai rumah tapi dia kate nak jumpe ibu aku , aku pun oke jelahh . Then tengah lepak lepak bapak dia kate bapak dia amek dalam pukul 7 petang , aku nak hantar tapi dia kate dia segan naik Mini Cooper aku , biase lah , orang dah biase naik Limousin . So sambil sambil menunggu kitorang pun snap ar pe lagi . . hehe !
Bukan senang dapat bergambar dengan artis kan , kalau letak kat Facebook neh confirm ramai yang ternganga tengok aku bergambar dengan LIYANA KAMARULZAMAN beb ! wuhuu !











Baru LIYANA KAMARULZAMAN , belum LIYANA JASMAY lagi . 
. THE END .



 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger