Perjalanan di malam Jumaat

Hoihh ! :D ngee ~ sehad semue ? harap harap sehad . okeh ! stret to de point :O . Tadi , lepas balik sekolah , aku terus mengonline kan account facebook aku . Sampai asar kot . Lepas solat and calling calling daddy cayang aku . Aku pun tertidur , hooo nyenyak betul . Then tetibe , phone aku memvibratekan diri nya . hohoyy ! geli telinga aku :D aku pun angkat , Effa call rupanya . "Eloww Ben ! Kau pergi pukul brape ? huhh ?" "haa ? hee elow . . haa ? pergi ? hoo pukul 7 kot , sekarang pukul berape ey ?" "6.30 dahh , kau tidur ea ?" "haa ? a'ah :) hee" then bla . . bla . . tutututttt . . aku pun sambung tidur 10 minit lagi . Hehe . Then aku bangun dan mandi . whoshhh ~ ! siap ! :D aku pun pergi ke masjid dengan ayah aku . Dengan perasaan yang girang , riang lagi gembira aku masuk ke perkarangan masjid . Aku pandang kiri kanan atas kecuali bawah . Then jumpa lah , Lyana Kamarulzaman , Shkiyn Zahed dan Irna Syuhadah . Gembira ? boleh tahan lahh :D Effa dimana ? huh ! abaikan saja . Lambat la itu orang . nanti jeh aku cerita . Ngahaa ~ . . . . . . (potong jalan cerita , panjang sangat) . Lepas selesai semuanya . Aku pun bersalaman dengan Lyana , Shkiyn , Irna . Fika , Effa dan macam macam manusia lagi . Aku pun mencari cari kereta ayah . Yeah ! ketemu ! =,=" . Naik , jalan . vrooooomm ! Kami ke Melaka Mall , tapi dah nak tutup . So pergi lah Jusco . Nak beli seluar sukan baru , hehe :) So , melilau melilau . Jumpa ! Cheetah Ladies . Ngehh ~ RM 19.90 . HAHA ! hohh . Then balik , ayah aku kate lapar , so nak makan . Tapi dia nak cari tempat duduk siap meja . So , aku cadangkan pergi kedai makan jelah . Dia kate membazir , tadi kan dapat nasik kat masjid . Hohh =.=" Okehh ayah ! Dan ayah aku dapat idea yang agak pelik but nice la . Jeng jeng jeng ! dia stret ke masjid yang kitorang pergi tadi . tapi dia terus ke tempat yang jauh sikit . Mula mula aku segan nak makan kat situ , cikgu cikgu ade lagi kod . hoh ! tapi lapar pulak tengok ayah makan . grr ! aku pun join . ngapp ! ngehh mengantuk pulak dahh . sambung sambung . . aku pun balik . Habis :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger