Mama . Ieqa nak Holga sebijik boleh ?

Grr ! huh *tak senonoh sungguh mulakan ucapan sedemikian rupa . Arghh ! SAYA NAK HOLGA SEBIJIK ! but . . ape bende Holga tuh ? Holga tuh kamera ! yeah , kamera ! Fungsinye lebih kurang macam DSLR NIKON or CANON . Tapi bentuk nye agak unik . Nampak macam kamera mainan jeh . Aku teruja sangat dengan fungsi dia yang betul betul berfungsi . Dia guna filem , leceh kan ? tapi gambar yang gune filem aku rase lagi oke kod ! semadd habis ! Kualiti tinggi beb ! aku start tertarik dengan si Holga neh , mase aku tengok kat tv , budak budak photographer gune kamera neh . Memang semadd habis lahh ! aku tak ingat pulak rancangan ape . Majalah tiga kod . Maybe ? =.= hehh ! Aku sungguh menggilai mu HOLGA !


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger