Lepak-ing selepas sekolah dihari Selasa

Heyyo ! Yoyy , korang semue . . ade cerite neh . Besh ke tidak itu belakang cerite . :DD Semalam , lepas balik sekolah aku dengan kelam kabut nye , mandi dan terus bersiap untuk lepak . Masa yang ada sangat sangat suntuk . Aku tak sempat duduk lagi , adik aku dah panggil . . katanya membe membe gua dahh sampai ! Hayyo . . penadd meyh ! T,T aku pun keluar dengan muka yang confirm happy sebab dah dapat bedal duit bapak aku 10 hengget <--- ayah bagi tau ! bukan curi ek ! :) . So , kitorang pun meredah jalanraya dengan gilang gemilang nya . . Kitorang jalan dalam kerana , Effa takde lesen . HAHA . Sampai pun kami di MCD Melaka Mall (MCD terdekat kami) . Selepas mengorder dan mencekik . Kitorang simpan kentang gegoreng dalam beg kertas khas yang comel boleh tahan . Then keluar lahh dengan muka yang kekenyangan tahap gaban . Pergi ke motor . . then vrooom ! bincang bincang atas motor . . kitorang pun pergi ke rumah AMIRUL IQRAM . :|

brutal tak dia ? :D

Oke , mari story about budak neh . . setibanya kami di rumahnya . Dia tersengeh sengeh dan mempelawa kami untuk naik kereta ESTIMA milik bapak nya . Hoo berani sungguh dia . Kami tanpa perasaan ragu ragu terus berhappy naik keretanya . Dia bawak kami ke rumah member member kelas dengan gaya profesional nya memandu . Amat menggerunkan sebenarnya . Sampai sahaja di rumah nya , Liyana Kamarulzaman dan Effa Nursyafiza mengambil motor mereka , aku tidak melepas kan peluang yang ada untuk menunggang binatang Effa . Seronok woo ! :) Tapi sekejap sahaja . ==" Tapi kepeningan dengan perasaan nak muntah masih ada lagi . Semuanya kerana Amirul Iqram . =="

Then merancang pulang ke rumah aku , tapi sewaktu di selekoh memasuki taman aku . . Cik Liyana Kamarulzaman membuad satu saat maut untuk kami . Aku nampak seorang dan sebuah motor begitu hampir tetapi Cik Liyana dengan selambe nya macam tak nampak je orang tuh . Ape lagi " KEPALA HOTAK KAU  ! " Lelaki tuh menjerit . Tapi , Liyana langsung tak sedar ==" adoih . Aneh . Selepas hatar aku pulang mereka pun balik .

Sekian :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger