Kebingungan selepas bangun tidur


aw . aw . Selesa sangat tidur lepas balik tuisyen tadi . Haha . Sebelum tidur buad Call Me Back kat si gemok . Tunggu tunggu . Dia pun call . Woo best ! Tapi sekejap jeh . T,T . Okayy then aku pun tidur dengan tersangat nyenyaknye tanpa menghirau kan apa apa pun . Tapi bile dah hampir pukul 5 , sepupu sepupu kecik aku neh main tendang tendang pintu bilik aku pulak ==" cess ! terganggu tidur aku ! Aku pun bangun sebab baru sedar yang aku tidur lame gile bhabi , memang patut lahh pintu kene tendang . HAHA ! Aku bangun , bukak pintu . Aku pandang semue orang yang ade kat situ , tapi takde seorang pun yang pandang aku . erhh !


Tapi ade seorang jeh yang tegur aku secare tibe tibe tapi aku rase pertanyaan dia tuh agak bangang lahh *selalu kalau bangun tidur mesti emosi terganggu sikit * . Dia tanye aku "Ika dah makan ?" Yoyy ! dah sah sah lahh aku belum makan , ape punye soalan lahh . ==" . Aku pun dengan selamber nye jawab . "belum ah ~" hehh sopan jehh , sebab malas nak naikkan darah diri sendiri . Then mase aku tengah makan adik dan sepupu aku betul betul buad aku menyampah kat diorang hari neh , anoyying ! 


Time aku tengah syok syok makan dengan muke aku yang blur tuh , diorang bising bising gaduh pasal game . Adik aku pulak asyik panggil aku suruh tengok dia modified car dalam game tuh . Sumpah aku menyampah !
Aku pun makan dengan laju dan rakus nye sebab nak masuk bilik dan mengurung diri . Tapi belum sempat aku masuk , sepupu aku masuk sebab nak siap siap untuk balik . Aku pun duduk dan termenung mengenang nasib diri . Bile dia keluar , aku masuk dan terbau something ! Cess ! bau  body spray aku ! PLAYBOY aku dia rembat . rawwrrr !


Aku . . aku nak marah tak boleh . sepupu kan . . diam jelahh . Nasib baik dia spray jeh , kalau dia rembat bawak balik rumah dia , memang kene bunuh dengan aku . erhh ! aku menyirap lahh !

Mereka sudah balik . Yeah ! seronok sungguh ! :D


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger