Happy Anniversary sayang !


Hari neh , 20 . 7 . 2011 . Genap lahh 4 bulan kita couple . hehh , baru 4 bulan . Haha . Sepanjang melalui kehidupan dengan awak , saya bahagia sangat ! thanks awak ! :') awak tahu ? saya tak boleh hidup tanpa awak . Serious ! Tak boleh tak boleh ! sehari tak dengar suara awak , saya rase nak demam . =,=" <-- (statement melampau) hihi :D Awak ~ saya nak kawen dengan awak boleh ? hehe ^^" sayang awak sangat sangat . Saya harap kita kekal selama lamanya , dengan kebahagiaan . Muhamad Hanafi . I love u sangat sangat lahh gemuk ! Awak lah boy saya yang paling romantik , paling baik . Sayang awak lahh ! muahh !

Nurabiatul 'Atiqah sayang Muhamad Hanafi .

P/S : SORI KALAU TERLALU GEDIK POST NEH . SAJE LUAH KAN PERASAAN JIWANG NEH .  SAYA KEMBALI ROCK :D


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger