12 Julai 2011 :)

Hari neh , macam ade miracle . hoho . Besh woo . First , pagi pagi bute lagi dah berbaik same sayang saye . Muhamad Hanafi . Hehh , sori lahh salah faham kat awak :p . Second , aku dapat jawab soalan Fizik . Haha . Seronok woo *satu soalan je punn . Soalan senang pulak tuh * Haha , ape ape jela , yang penting aku hepi . Then mase Agama tadi . . hadohh , tak boleh blah arh . Aku satu group dengan Haziq Yusri , Za'im , Zeera dan Fatimah . . mmg happening lahh sepanjang menyiap kan tugasan yang Ustazah Mazlida bagi dekat surau . HAHA :D . Then mase Bahasa Melayu (BM) Cikgu suruh buad kerja komsas . So , aku pun buad punye buad punye buad , then cikgu tande kertas aku . SALAH BEB ! so , cikgu suruh buad balik . Aku pun buad dengan keadaan yang terpinga pinga *cari idea daa * . Then ! haha , loceng pun berbunyik pukul 1:20 . Aku pun blurr sekejap sambil berkate didalam hati "hoh , mak aih . . tade idea ahh . macam mane neh ?!" Tapi , muke tetap steady , orang lain semua balik sengeh sengeh , alaa cikgu tak tande kertas korang lagi . . boleh lahh sengeh sengeh . wekk :P cikgu pun tunggu aku , Zee dengan Qist punye kertas . Aku pun tekun buad , aku tak pedulik kat orang lain dah . Lantak korang lahh . HAHA ! Then aku pun rase puas hati , aku ke depan and kasik cikgu kertas tuh . Cikgu macam malas nak bace betul betul jeh . Mungkin lah . THEN ! pergh ! Stret dapat 7/7 . FULL MARK TERUS . KAHKAH . Hebad kan aku ? :) <--- kerek .

Sekian :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger