Addmath

Hari neh aku rase agak bosan ! So , ape kate kite buad sesi kenal mengenal . . HAHA ! Mesti korang semue nak tawu pasal aku kan kan ? *konon HOT ! wekk !
Arhh ! tak kire tak kire . Nak cerita gak !
Aku ade sebuah Netbook yang comel , Ketua Menteri Melaka yang hadiah kan aku pade okeh !
Hebad kan ? HAHA ! Then , aku ade banyak koleksi patung katak katak yg comel teramat sangat . Aku ade sebuah kereta Waja *ayah aku punye lahh :) . Aku ade jam tangan Polo Club Britannia . Okeh ! Murah , tak macam jam tangan korang ! :)
Aku ade seorang boyfriend yang sangat sweeeeeeeeeet ! Name ? Tak perlu tawu . Die aku punye jehh !
Aku suke makan ! yeah ~ i love it so much ! makan makan !
aku suke belajar *ikut mood lahh .
Shopping ? hurmm . . SUKE BEB ! Tapi aku tak gile BRAND okeh ! asal kan pakaian tuh selesa dan yang paling penting MURAH ! HAHA !
Aku suke BUNDLE . Aku suke KATAK !
"EEUUUWWW ! !"
Shhh ! Sape yang geli geli tuh ? ! aku cubit kang !
HEE ~
Macam dah masuk sesi mengarut jehh . adoihh . Sile angkat tangan dan tutup skrin ini seketika .
CAKK ! hehh ~ Dah buad ? Bagus . .

Topik sebenar hari ini ialah 
ADDMATH !


Setelah mengerjakan tajuk projek ADDMATH neh aku berasa . .


Okehh ! Itu sahaja . papai ~




No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger