Erhh ! Sedih bhai !


Boleh bayangkan tak haiwan secomel arnab neh , mati dalam keadaan tragis ?
Pecah perut , kaki putus , mata terbeliak ? 

Oke , jum mulakan cerita . .
Alkisah , adik aku ditugaskan oleh jiran aku untuk jage arnab diorang . Ade 24 semuanya . 
Hari first , semua okeoke jeh . Second day adik aku g belakang rumah jiran aku tuh , adik aku 
tgk tempat tu dah tunggang langgang . Bangkai-bangkai arnab bergelimpangan sane sini .
Kalau tengok sebijik macam mase Palestin kene serang . Arnab-arnab tuh kene serang
dengan anjing yang sememang nye hanjeng !
Memang ta dapat nak tahan sebak + sedih + pilu = Menanges !
Dah tak sanggup nak cite lagi . . tgk la pix yg sempat aku amek sebelum bangkai-bangkai tuh kene makan dengan burung gagak dan anjing . Yang mati semue 16 ekor . 8 ekor je yg selamad . .


*Kaki hampir putus .


*Anak arnab yang tengah menyusu lagi . :'(


*kene cakar .. 


*yang cube menyelamatkn keadaan . (mungkin)
yang hitam , terhempap besi


*ade due ekor kat hujung tuh , duedue kale hitam .


*perut pecah . :'( kesian sgt2 .



yang selamad , neh je laa


sepupu aku , dengan arnab yg slamad . .

Skarang tuan arnab neh da amek arnab-arnab dye . kesian ~

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger