Demam :(


Achoooo !! seksa okeh !! :'( 
Demam lahh hari neh . Payah ~
Tengah menaip pun bersin bersin  . . kesian kat aku kan ? :(
ewm . . Demam neh , boleh menyebab kan keceriaan aku hilang ! 
Yelahh , monyok jehh . . tak larat ah nak senyum time demam demam neh . .
Sakit hidung ! sakit tekak ! adoihh . .
Mata berair jeh neh . . Bende dalam hidung ? perghh , tak payah cakap ar . . memang meleleh jeh . 
RIMAS !!!
Rase macam tak sanggup nak pegi sekolah . CONFIRM ! esok aku serabai + selekeh =entah :D
Aku dah tak tahan dengan semue neh !! okehh , aku akui yang aku memang tak makan ubad yang dokte bagi :p
Okehh , fine . . memang cari masalah sendiri =,="
So , padan muke lahh kat aku . wahaha !
Mak aku punn demam , Echa punn demam . . sape pulak laa lepas neh yee ? :)
ewm . . tensyen tensyen . Mao tido lahh . Pening sudaa :(
I need my Papa :(
Time time demam macam neh , kalau tade orang tolong jage . . memang sekse , nak kene hadap sorang sorang . Mak aihh , mati denn ! 
Hoihhh . . Sayang .. i need u right now . . :(

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger