Alisya ^___^


Comel kan ? ini bukan anak aku , bukan anak sedare , bukan jugak sepupu .
hehh ~ Neh anak jiran aku , ibu aku jadi babysitter :D
So , hari Isnin sampai hari Jumaat ibu aku jage dye dari pukul 8 pagi untill pukul 5 petang .
Bayaran ? tettt . . RAHSIA !
Ibu aku menjage 2 orang budak . Alisya dan Ikram . Tapi , Alisya la yg paling special dalam hati aku .
Kadang-kadang geram sangat dengan perangai dye yg manje terlebih tuh !
Tapi , aku sayang dye macam adik sendiri atau mungkin anak sendiri . *okeyh ! melampau .
Aku suke maen-maen ngan dye neh sebab dye suke amek-amek gamba mcm aku . *umo ta sampai setahun lagi punn :D
Even dye ta pandai posingposing neh . Tapi dye mudah senyum . Tak kesah la gaye ape pun dye buad . .
Dye punye senyum gak yang menawan . HAHA !

LOOK ! LOOK !


Muncung-muncung tuh . . Aku lah yang ajar . HAHA :D
Somel kan kan ? ngee ~

"Echa . . Kak Ika sayang Echa sangatsangat :D"


No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger