Ada apa dengan Futsal ?

Pagi futsal , petang futsal , malam futsal . Aku tahu , aku tahu sangat itu bole menyihat kan badan . kan kan ? tapi bila dah main sampai tak ingat dunia , isteri dan kaum kaum dirumah akan menyebab pergaduhan yang bertajuk
"AWAK SELALU TAKDE MASA UNTUK SAYA"
Okeh . . kaum perempuan selalu merajuk bila hal neh terjadi . . betul ? betul ? 
Bukan sebab futsal jehh , boleh jadi sebab game , belajar or kerja . So , apakah penyelesaian nye ?


Berhenti buad semua hobi tuh ? TIDAK !
Kesian ~ HAHA ! So , macam mane ? okeh okeh .
Sedikit nasehad dari AKU :

1 . Bahagikan masa untuk bersama orang tersayang .
2 . Berhobi pada waktu yang sesuai . 
3 . Kalau boleh , berhobi lahh dengan yang tersayang supaya dia tak rasa yang dia di pinggirkan .
4 . Sebelum berhobi mintak izin dari yang tersayang seperti Ibu , Ayah , Nenek dan sebagainye .

Tuh jeh idea aku yang ade . HAHA . Selamad Beramal yehh :)
P/S : berhobi = melakukan hobi

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger